Matchdags och jäkligt dålig timing

Då var det dags för match nummer två för Jonathan Brolin och Johan Erikssons Västerbotten. Matchen spelas än en gång mot Ersboda SK som vann komfortabelt mot grupp 1. Det är en morot för grupp 2 att ha vetskapen om att grupp 1 plumpade mot samma motstånd. Vinner grupp 2 den här matchen kan de verkligen knäppa kompisarna på näsan. Som den ambitiösa eleven jag är måste jag tyvärr prioritera bort kvällens match mot en kväll full av plugg. Jag har nämligen ett slutprov i religion imorgon, och det skulle vara förödande om jag kommer till skrivsalen imorgon och inte kan ett dugg. Därför låter jag en nära vän ställa upp och hålla koll på hur spelarna sköter sig under matchen.


Räddaren i nöden, Petter Andersson.



MVH
Adam Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0