Matchen

Igår spelades en match mellan Ersboda SK och Västerbotten. Vinst till Ersbodas favör med 5-1, ett resultat jag blev lite förvånad över. Jag förväntade mig ingen vinst, men ett Ersboda med 10 spelare på en onsdagskväll ska inte kunna vinna så enkelt.

Ringde en snabb signal till Jonathan Brolin om en liten analys kring matchen.

- Jag tycker vi gör en helt okej match, där många spelare ville visa sin bästa sida. Det är förstås en svår match, men jag kan tycka att vi skulle kunna ge lite mer med tanke på Ersbodas brist på spelare. 

Var det någon i Västerbotten som stack ut ur mängden?

- Ingen spelare jag kan nämna för att läggas ut på bloggen, jag tycker att alla spelare gjorde en godkänd insatts.



Tyvärr kunde jag inte se matchen med egna ögon, men matchresultaten innan SM är inte så betydelsefulla.

MVH
Adam Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0