Spelare 9 och 10

Sahand "Salle" Vahezi, IBK Ersboda
Salle, som de flesta kallar honom, har länge varit en stor talang i Ersbodatröjan och var även bland Västerbottens bättre spelare i pojkar 15 slutspelet. Salle som är född 1993 var nära en plats i Västerbottens hj17 lag förra säsongen och om det skulle ha varit jag som tog ut laget, hade Salle haft en plats i truppen utan tvekan. Killen från Ersboda spelar otroligt smart och är en jobbig back att möta. Ett självklart val för Johan och Brolle, enligt mig.

Marcus Berglund, RIG Umeå IBF
Jag nämnde tidigare att Marcus var en spelare som presterade under gårdagens uttagning. Jag som är uppvuxen i Röbäck där Marcus ägnat större delen av sitt innebandyliv i, kan säga att det inte var en engångsföreteelse att han var en dominerande spelare igår. Marcus är ett spelgeni och kan med rätt ambitioner nå till landslaget om några år.


Sahand "Salle" Vahezi


Marcus Berglund


MVH
Adam Andersson


Kommentarer
Postat av: ?

vad gör salle här? finns bättre killar...

2010-11-30 @ 10:44:45
Postat av: fest

håller med ovanstående talare! kan t.ex. nämna André Wester, en riktig stjärna i Ibk Dalen p16. Han är nu lagkapten och leder sitt lag på ett väldigt unikt och speciellt sätt!

2010-12-02 @ 20:56:40
Postat av: ?!?!

Glöm inte Brouk Hultén en hårdskjutande neger som har en grym kroppsbyggnad och väldigt stadig. (Han kan även zorra, kolla www.broukzorroskola.se)

2010-12-05 @ 22:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0