Ursäkt för min frånvaro

Match i Stockholm, något som resulterar till dålig närvaro på bloggen.

Jag hade tänkt skriva ett relativt kort inlägg om vilka spelare innebandyumeå bör hålla koll på under SM-slutspelet.



1. Jesper Sankell, Västergötland - Vann poängligan och kom med i Allstar Team förra SM-slutspelet och producerar även poäng i SSL. Släpper Mullsjö denna stjärna, då kan jag garantera er innebandygodis från dennes klubba.

2. Albin Sjögren, Stockholm - Född 1994 och är yngsta målskytten någonsin i u19 landslaget. Killen spelar för RIG och har i sin debutsäsong gjort 24 poäng på 8 matcher och landar på plats 8 i poängligan. Albin kom med i Allstar Team för pojkar 15 och jag är helt övertygad att han tar en plats i Allstar även i det här slutspelet.

3. Sebastian Nielsen, Stockhom - En spelande back som kom med i Allstar Team i pojkar 15 och spelar för nuvarande för det allsvenska laget, Älvsjö. En mycket viktig spelare för Stockholm och kommer med störst sannolikhet visa publiken vilken klasspelare han är.



Jesper Sankell


Albin Sjögren


Sebastian Nielsen


MVH
Adam Andersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0