Adam Anderssons SM-lag

Som ni tidigare sett, har jag tagit ut några spelare som jag personligen tror ska vara med i Jonathans och Johans trupp. Nu tänkte jag sammanställa min trupp, samt lägg in de som saknas.


Målvakter:
Erik Jonsson och Rasmus Lilja

- Otroligt skeptisk efter vad jag sett på uttagningarna där Philip Volny har varit tongivande.

Backar:
Pontus Ericsson, Fredrik Edholm, Rasmus Marklund, Sahan "Salle" Vahezi, Jesper Bäckström och Kristoffer Dingstad

- En trygg backuppsättning med en bra mix av egenskaper. Är lite tveksam om Fredrik Edholm spelar back, eller om han går upp som forward när SM drar igång. Han är i alla fall back i min trupp.

Forwards:
Marcus Berglund, Albin Andersson, Niklas Salmela, Filip Persson, Martin Bjuggstam och Rickard Öberg. 

- Även här en bra mix med olika egenskaper. Kan vara lite svårare att peka ut vem som ska spela med vem, men jag tror att Albin och Martin bildar forwardspar i första femman.


Spelare som jag inte har räknat upp, ännu. 

Adam Lundström

Gamla Stan IBK

Johannes Övregård

Gamla Stan IBK

Mårten Rönnberg

Hörnefors IF

 

Jonas Blixt

IBF Dalen

Robin Darstedt

IBF Dalen

Andreas Björklund

IBF Dalen

Linus Schefström

IBK Ersboda

Andreas Ljung

Obbola IK

Andreas Andersson

Röbäcks IF

Jonathan Andersson

Skellefteå IBK

Anton Ekström

Strands IK

Wiktor Lindström

Strands IK

Petter Andersson

TBS Umeå SK

Fredrik Löfgren

TBS Umeå SK 

Philip Volny  Umeå IK

Det är otroligt svårt att ta ut sex spelare till, men de spelare som är markerade med mörk text tror jag kommer med. Kan även påpeka att jag fyller i Philip Volny med kursiv text, det menar jag att han är den person som jag är mest osäker på. Han kan lika gärna gå in som första målvakt i SM.


MVH
Adam Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0