Svar på frågor

Vad fick Blixt för tid på cooper?
- Jag har inte överdrivet bra koll, men tror att han sprang in på 10:40. En sak är säker, han var överlägsen etta.

"undercover" om Truppen till breddlägret
En tanke om varför dessa män åkte?
- Min spontana tanke är att det är såpass hård konkurrens på backsidan, så de är tvungna att gallra ut spelare som lika gärna kan vara med i truppen. Det jag menar är att det blir svårt för dessa två att peta Pontus Ericsson, Fredrik Edholm, Salle, Rasmus Marklund, Kristoffer Dingstad etc. Självklart är Simon Linder spelskicklig och givetvis är Hampus Lindberg en stabil back i defensiven, men jag måste för en gång skull hålla med om tränarnas beslut att peta de två spelarna.



MVH
Adam Andersson

   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jonas sprang på 10.11*

2011-02-17 @ 09:10:33
Postat av: Anonym

Stämmer bra de!

2011-02-17 @ 21:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0