Spelare 13 och 14

Kristoffer Dingstad
En framtidspelare som redan besitter kunskaper att spela högt upp i seriesystemen. Kristoffer kommer från Umeå citys 94er och bytte även han till IBF Dalen inför säsongen. Kristoffer är en spelare som gör ytterst få misstag och är en bjässe i defensiven. Skulle kunna kalla honom för Filip Stenmark JR.

Jesper Bäckström
Det här är en spelare som jag tycker ska ha en speciell roll i Västerbottens lag. För er som inte har överdrivet bra koll, så skjuter den här killen riktigt hårt, och då menar jag verkligen hårt. Därför skulle jag vilja se Jesper i ett powerplay eller liknande. Nu får man självklart inte stirra sig blind på hans skott, Jesper är även en stor back som är skicklig i defensiven. Jag tror i ärlighetens namn att Jesper är en av få backar i Västerbottens trupp som kan gå och båga in 2-3 bollar på en match.


Kristoffer Dingstad


Jesper Bäckström



MVH
Adam Andersson

Kommentarer
Postat av: härligt!

Härligt att se två starka backar!!!!!

2011-01-25 @ 20:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0