Svar på frågor

Postat av: stockholm
Vilka femmor tror du västerbotten kommer spela med?
skulle vara kul att se vad du tror!

Postat av: !
Vilka tror du blir "reserver på hemmaplan" ?



Det är självklart väldigt svårt att sätta ihop 1a, 2a och en 3e femma utan att se om de fungerar ihop. Jag ska i alla fall ge en chans att försöka baka in två viktiga femmor.

Första femman:
Backar: Pontus Ericsson och Rasmus Marklund
Center: Rickard Öberg
Forwards: Albin Andersson och Martin Bjuggstam

Andra femman:
Backar: Fredrik Edholm och Kristoffer Dingstad
Center: Mårten Rönnberg
Forwards: Filip Persson och Johannes Övregård


Den andra frågan om vilka jag tror ska bli reserver är en väldigt svår fråga. Därför avvaktar jag med mitt svar till jag har sett några fler träningar med laget.





MVH
Adam Andersson

Kommentarer
Postat av: W

Det finns ju 3 bra femmor, men andra femman har imponerat mest på mig!

2011-03-01 @ 18:09:21
Postat av: wilmer

hur många läsare har din blogg adam ? :D

2011-03-01 @ 21:25:55
Postat av: Viina

Främsta anledning är ju att jag ville ha mer speltid

2011-03-02 @ 18:39:12
Postat av: röring

poäng de ska jag göra, de har jag alltid gjort!

2011-03-02 @ 22:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0